zondag 6 februari 2011

Pip Studio

Ik ben zelf helemaal fan van Pip Studio.
Heb er ook aardig wat spulletjes van. Van servies tot badjas, cadeaupapier tot pennenetui.
Van Pip Studio is er ook dus cadeaupapier, dus ik dacht daar kan ik vast wel wat leuks mee maken.
En dat is ook zeker gelukt, vindt ik zelf dan.
Heb 2 leuke fotolijstjes gemaakt en een theedoosje.
Hier de foto van de 2 fotolijstjes:


En hier een paar foto's van het theedoosje.
De binnenkant heb ik gewoon zilver geverfd. Vond dat ook wel een leuke kleur om te gebruiken.




Groetjes, Sanne!!


3 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal heel mooi uit Sanne je creaties. Had ze in het echt natuurlijk ook al gezien.

    Leuk dat je ook een blog bent begonnen.

    groetjesssssssssss.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne. Dat zijn leuke cadeautjes. Ziet er netjes afgewerkt uit.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een fijne spulletjes maak je.....al even creatief als je mama...

    Aleide

    BeantwoordenVerwijderen