zondag 20 februari 2011

Decopatch

Ik heb nog maar een paar dingetjes gemaakt met decopatch, maar ik vindt het echt zó verslavend.
Bij decopatch scheur of knip je het decopatch papier, je brengt de lijmlak aan op de ondergrond (kan vanalles zijn), met je kwast pak je een stukje decopatch papier en leg je dat op het ingelijmde oppervlakte. Je zorgt dat je dan ook wat lijm aan je kwast heb nog en dat smeer je uit over het decopatch papier.
De 2 zwarte giraffen heb ik voor mezelf gemaakt. De roze giraf heb ik voor iemand gemaakt die het als voorbeeld gebruikt bij haar workshops decopatch.
Op de foto boven de tekst kan je duidelijk zien dat mijn giraffen (15cm en 27cm hoog) een stuk kleiner zijn als de roze (zo'n 45cm hoog).

Groetjes, Sanne!

1 opmerking:

  1. Wat leuk Sanne , ik wist niet dat je dit ook nog deed. Maar ja je bent een beetje net als ik he , (bijna) alles op hobbygebied is leuk.
    De grote giraffe heeft mijn voorkeur , maar de andere twee zijn zeker ook mooi.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen