donderdag 10 februari 2011

Mozaiëken

Het is al even geleden dat ik dit tafeltje heb gemaakt, maar wil het jullie toch laten zien.
Tafel vond ik hier thuis ergens op zolder en dat heeft eerst een tijd zo kaal op m'n kamer gestaan.
Op een gegeven moment gaat dat toch vervelen en wil je er wat mee doen.
Dus toen kwam ik op het idee om het te gaan mozaiëken. Heb dat wel bij iemand gedaan die daar workshops in geeft.
Eerst natuurlijk bedenken, wat ga ik mozaiëken. Nou, dat was nog niet zo makkelijk om te bedenken.
Eenmaal wat leuks bedacht heb ik dat eerst uitgetekend op het tafeltje, kleuren uitgezocht die ik wilde gebruiken.
Na heel wat uurtjes bezig te zijn geweest, mag het resultaat er zeker wel wezen.

Hier was het tafeltje bijna af, alle steentjes zitten vastgeplakt. Het moest alleen nog gevoegd worden.

En hier is het tafeltje helemaal af:


Groetjes, Sanne!


1 opmerking:

  1. Ha die Sanne. Ik ben zelf geen liefhebber van mozaiek , maar ik vind wel dat je dit tafeltje heel mooi hebt gemaakt.
    Ziet er erg netjes uit.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen