woensdag 2 februari 2011

Naaien

Een tijdje terug heb ik een periode gehad dat ik naaien heel leuk vond.
De naaimachine van m'n moeder gepakt en uitleg van m'n moeder gehad, had geen idee hoe dat werkte.
En na een beetje oefenen een hartje gemaakt en opgevuld. Helaas heb ik daar geen foto's van.

Wilde er toch wat meer mee doen, en besloot toen om een hoes te maken voor een fotoalbum.
Eenmaal bezig werd het steeds leuker. Heb er uiteindelijk ook 2 gemaakt.
Dit is er 1 van:


Leuke strik om het bij elkaar te houden:


Heb ook nog een keer een leuk hoesje voor m'n telefoon gemaakt.
Alleen jammer dat ik sinds een half jaar een andere telefoon heb, en het hoesje niet meer kan gebruiken.
Is weer een reden om een keer de naaimachine op te zoeken en een andere te maken.


Groetjes, Sanne!!

1 opmerking:

  1. Hoi Sanne.Lekker roze , hou ik wel van. Ze zijn erg leuk geworden.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen