zaterdag 12 februari 2011

Memobord

Omdat ik altijd op zoek ben naar iets om te knutselen en dus half internet soms ook weleens afzoek voor leuke dingetjes, kwam ik tegen dat je dus ook zelf een leuk memobord kan maken.
En ja, dat wilde ik natuurlijk zelf ook wel proberen.
Dus ik alles gekocht wat ik nodig had. Stof, prikbord, leuke stoffen bloemetjes, lint.
Ik alles gekocht en aan de slag gegaan.
De zwarte en paarse ruiten stof heb ik eerst aan elkaar genaaid.
Toen heb ik fiberfill over het prikbord gespannen en vast geniet. Datzelfde heb ik gedaan met de stof.
Toen dat eenmaal vast zat heb ik gekeken waar ik het lint precies wilde en dat ook vastgeniet.
Als laatste heb ik waar het lint zich overlapt leuke bloemetjes gedaan. Dat zit door de stof en het prikbord heen.
Hier wat foto's van het eindresultaat:



Groetjes, Sanne!


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi zo'n prikbord, mooie kleuren.
    En nog handig in gebruik ook.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne. Volgens mij had ik hem al eens bij je gezien. Neemt niet weg dat ik hem geweldig mooi vind.Mooi contrast dat zwart met paars.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Wat maak je mooie dingen zeg!
    Ik ben het buurmeisje van Josien de nicht van je moeder en via je moeder kwam ik op je blog terecht. Ik ben meteen volger geworden.
    Ik weet niet of je ook weleens kaarten maakt maar ik geef een candy weg en misschien vind je het leuk om mee te doen?
    Ik kom zeker vaker op je blog kijken.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen