donderdag 16 juni 2011

Mozaiëken

Dit keer heb ik een etagère gemozaiëkt.
Ik zag deze etagère in de winkel staan en vond 'm nogal saai.
En ik ga dan lopen denken 'wat kan ik daarmee doen?'.
Nou, zoals jullie zien ben ik dus gaan mozaiëken.
Hieronder een foto van hoe de etagere eerst was en hoe de etagère nu is.
Voor het mozaiëken:
Na het mozaiëken:

Ik heb al een nieuw project bedacht wat ik wil gaan mozaiëken.
Ik wil Winnie the Pooh op een houten plank gaan mozaiëken. Winnie the pooh moet zo'n 50cm worden, dus de plank wordt nog iets groter.
Zal heel wat werk in zitten, maar is ook een leuke uitdaging om te gaan maken.

Groetjes, Sanne!

1 opmerking:

  1. Die is supermooi geworden.
    Ben erg benieuwd naar je volgende werkstuk.
    Die mag dan, net als de bloemstukken, hier in de kamer staan hoor......

    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen