zaterdag 5 maart 2011

Blauwe zeepkettingen

Normaal maak ik alleen de zeepkettingen voor als ik op een hobbymarkt sta. Maar deze keer vroeg m'n tante of ik een zeepketting voor d'r wilde maken. Uiteraad heb ik dat natuurlijk gedaan.
Ze wilde eigenlijk een blauwe, maar omdat ik geen blauwe zeepjes heb, heb ik dat opgelost door of blauw draad te gebruiken of blauwe kraaltjes.
Ik heb wat verschillende zeepkettingen gemaakt:


Ik heb er nog 3 maar daarvan heb ik er 2 niet op foto staan.
Degene die ze uiteindelijk heeft gekozen is de foto hieronder:

Groetjes, Sanne!


2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze heel erg leuk Sanne.
    Hopen dat je ze verkoopt op de hobbymarkt in St Laurens.

    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne. Wat zijn ze weer mooi geworden.Mooie kleuren. Die ga je ongetwijfelt verkopen.Succes op de markt.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen